piatok 4. novembra 2016

Prosba



Pred pár dňami som dostala krásnu prosbu od mojej kamarátky... Má malú dcérku, ktorá zbožňuje jednu vec :D ... Je to pyžamko. A je to pre ňu dosť dôležité pyžamko, pretože je na ňom krásny usmiaty snehuliačik. 

A kamarátka, aby dcérke urobila radosť, všade kde idú, berú so sebou aj toto pyžamko. Nejeden človek sa pozastavil nad tým. Ale kto nemá deti, to nepochopí. A preto prišla táto prosba. Aby viac nenosili so sebou pyžamko, či by som malej Emke neuhačkovala takéhoto snehuliaka. 

Nemohla som odolať a pustila som sa do tvorenia. Požiadavka bola, aby narástol do výšky 16 cm (aby sa vošiel do batohu :D), a aby nepískal a ani nehrkal ;).

A tu je výsledok môjho snaženia. Dúfam, že sa aspoň trochu podobá na toho usmiateho snehuliaka z pyžamka ;)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára