nedeľa 2. apríla 2017

Jarný venček

Jar už zaklopala na dvere a vstúpila k nám. Čoskoro bude Veľká noc, najväčší sviatok pre kresťanov. S týmto sviatkom sa spája nielen upratovanie, ale aj zdobenie príbytkov kraslicami, zajačikmi, kuriatkami, či ovečkami.

A ako inak aj u nás nastal zhon 😉. Okrem umývania okien, upratovania, prania.... dokonca aj parný čistič som si kúpila 😀... pustila som sa do venčeka. Na povale som našla starý veniec, na ktorom boli prilepené umelé kvety. Tie som odtrhla a nahradila háčkovancami. Prvotný nápad v mojej hlave však bol iný. Ale nakoniec vzniklo toto: 



A ako vznikol? Jednoducho.
Najväčšia fuška pre mňa bolo vybrať si, ktoré kvietky uháčkujem na svoj venček a druhá ako prichytiť drevené dvierka 😅.

POSTUP:

Uháčkovala som si 4 kvietky z bledo žltej camilly podľa tohto návodu a na vrch som prilepila gorálky, ktoré som odstránila z umelohmotných kvietkov:


Potom som si uháčkovala 3 cyklaménové kvietočky: 
crochet flower with chart                                                                                                                                                                                 More:

A nakoniec fialový: 



No čo poviete? Vydaril sa? 

Dúfam, že Vás príspevok inšpiruje k jarnému tvoreniu a vdýchnete tak veciam, na ktoré sadol prach nový originálny vzhľad...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára