piatok 3. februára 2017

Elza

Začiatkom roka si veľa ľudí dáva predsavzatia, či určité výzvy. 

Dlho som rozmýšľala, či aj ja si nejaké dám, pretože väčšinou počúvam, alebo čítam, že takéto predsavzatia sa nedodržia a máme si ich dávať aj cez rok... nielen na prelome starého a nového roka.

Ale napokon som sa rozhodla pre výzvu. Začala som vyzvedať, čo by iných potešilo. Veľa odpovedí som nedostala, ale jedna sa viackrát opakovala - háčkovaná Elza a Anna. 



Našla som si fotku a vyhlásila súťaž. Zapojilo sa do nej neskutočné množstvo ľudí, čo bolo až nad moje očakávania. Veľmi ma to potešilo a povzbudilo pri tvorbe Elzy.

Telíčko už bolo hotové... to bolo to najmenej. Ani pletená suknička nebola až taký problém ako som si pri jej vytváraní myslela (pletenie moc nemusím :D).


Nočná mora začala až teraz! Ako urobiť oči?! Chcela som, aby Elza pôsobila krásne a zároveň sa priblížila originálu. Tak som sa rozhodla: "Vyšijem jej ich!"


Po ani neviem akom čase bolo jedno očko hotové. "Supeer!"
"A teraz druhé." No bála som sa, či bude približne rovnaké. Po viacerých páraniach sa to napokon podarilo: "Jupíííí!"


Elza začínala mať už svoju podobu. Vrhla som sa na vlásky. Vlas po vlase som priviazala. Ale dilema nastala, až keď som ju mala učesať :D. Týmto chcem poďakovať kočkám, čo mi radili, ako Elzu učesať. Nakoniec som čosi vykúzlila:



A aby bábika vyzerala bábikou, jasné že trebalo jej vyšiť pusinku:


"Huráááá! Hotovo!" Elza bola dokončená a moja výzva splnená. Nastal deň D - žrebovanie víťaza. Pomohol mi pri tom môj malý drobček. Bol zlatý. Tým som dúfala, že tí čo nevyhrali, sa nebudú hnevať, že ich môj synček nevyžreboval ;).




 



A aká bude moja ďalšia výzva? Určite nejaká bude. A určite o nej dám vedieť.
Do zháčkovania!

Hand made ŽužuBu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára